<تیم ملی کاراته ایران قهرمان شد/ گنج‌زاده به مدال نقره رسید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1332
نویسنده : کامران وزیری

تیم ملی کاراته ایران قهرمان شد/ گنج‌زاده به مدال نقره رسید

سنگین وزن تیم ملی کاراته ایران به نشان نقره رقابتهای لیگ جهانی دست یافت تا تیم ملی ایران در مجموع با سه طلا، یک نقره و یک برنز عنوان نخست را کسب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ششمین مرحله از رقابتهای لیگ جهانی در سال ۲۰۱۹ که با حضور ۶۴۲ کاراته‌کا از ۸۴ کشور، جمعه گذشته به میزبانی روسیه در مسکو آغاز شده بود با قهرمانی تیم ایران در هر دو بخش بانوان و آقایان به پایان رسید.

تیم ایران با دو مدال طلا در بخش بانوان و یک طلا، یک نقره و یک برنز در بخش مردان بهترین عملکرد را داشت و جایگاه نخست را به خود اختصاص داد.

در میان ۸۴ کشور شرکت کننده هیچ کشوری چهار نماینده در دیدارهای فینال نداشت و ملی پوشان شایسته کشورمان که برای کسب سهمیه المپیک تلاش می کنند در سه فینال رقبای خود را شکست دادند و موفق به کسب مدال طلا شدند.

سجاد گنج‌زاده آخرین نماینده ایران در مبارزه پایانی وزن ۸۴+ کیلوگرم برابر «گوگیتا» از گرجستان ۷ بر ۲ باخت و به نشان نقره دست یافت. وی با برتری مقابل «راب تایمرمانس» از کوراسائو، «حسین دایخی» از الجزایر و «رودریگو روخاس»  از شیلی را شکست داد و در نیمه نهایی هم برابر «مهدی فیلالی» از فرانسه به پیروزی دست یافت و به فینال راه یافت. 

برای تیم ایران در این مسابقات سارا بهمنیار، رزیتا علیپور و  ذبیح الله پورشیب سه مدال طلا، سجاد گنج‌زاده یک مدال نقره و بهمن عسگری یک نشان برنز کسب کردند. طراوت خاکسار و حمیده عباسعلی هم از دست یابی به مدال بازماندند. 


:: موضوعات مرتبط: ورزشی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: ورزش قهرمانی، کاراته، مسابقات جهانی، قهرمانی تیم ملی ,



بازدید : 1303
نویسنده : کامران وزیری

با اعلام کمیته فنی و توسعه،سرمربی تیم فوتبال امید انتخاب شد.

سرمربی تیم فوتبال امید انتخاب شد/استیلی جایگزین مجیدی

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با اعلام کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال، حمید استیلی به عنوان سرمربی تیم فوتبال امید ایران انتخاب شد.

کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال ضمن تقدیر از زحمات فرهاد مجیدی و آرزوی توفیق و موفقیت برای وی، اعلام کرد که به دنبال جلسه اخیر این کمیته،حمید استیلی به عنوان سرمربی جدید تیم امید ایران برگزیده شد‌.

 


:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: ورزش فوتبال، تیم ملی امید، حمید استیلی ,



بازدید : 1479
نویسنده : کامران وزیری
تیم ملی واترپلو کشورمان با هدایت "الکساندر چیریچ" توانست بعد از ۴۰ سال به مدال بازی‌های آسیایی برسد.

تیم ملی واترپلوی ایران در دیدار رده بندی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ با نتیجه نزدیک ۱۵ بر ۱۶ تیم چین را در ضربات پنالتی شکست داد و پس از ۴۴ سال به مدال برنز بازی‌های آسیایی رسید. مدالی که برق آن از هر مدال طلای دیگر در چشم خانواده واترپلو و دوستداران این رشته درخشان‌تر است.

مغز متفکر صربستانی سِحر ۴۴ ساله واترپلو ایران را باطل کرد



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: ورزش واترپلو , مغز متفکر صربستانی , چیریچ , بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ , مدال برنز ,



بازدید : 421
نویسنده : کامران وزیری
 

جوانان ووشوی ایران برای نخستین بار برسکوی قهرمانی جهان تکیه زدندبه نقل از فدراسیون ووشو؛ هفتمین دوره رقابت‌های ووشوی قهرمانی جوانان جهان که از روز پنجشنبه با حضور ۴۰۰ ووشوکار از ۴۵ کشور به میزبانی برزیل و در شهر «برازیلیا» آغاز به کار کرده بود، بامداد دوشنبه به اتمام رسید.

در روز پایانی این رقابت ها، ۹ سانداکار ایران که به دیدار پایانی اوزان مختلف بخش دختران و پسران رسیده بودند، همگی با غلبه بر حریفان خود به مدال طلا رسیدند.

این امر سبب شد تا تیم جوانان ایران در شب تاریخی خود در برزیل، علاوه بر رسیدن به عنوان قهرمانی در بخش ساندا، برای نخستین بار در مجموع 2 بخش تالو و ساندا با کسب ۱۱ مدال طلا، ۸ نقره و ۷ برنز، عنوان قهرمانی جهان را به خود اختصاص داده تا بار دیگر توان ووشوی ایران به رخ حریفان کشیده شود.

این برای نخستین بار است که تیمی به غیر از چین در مجموع دو بخش ساندا و تالو به عنوان نخست رقابت‌های جهانی دست می‌یابد.

 هنگ کنگ با کسب ۱۰ مدال طلا، ۴ نقره و ۸ برنز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و آمریکا با ۸ مدال طلا، ۴ نقره و ۳ برنز سوم شد. تیم‌های مالزی و چین نیز در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند.


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , ورزشی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: ورزش ووشو ، ایران، قهرمان جوانان جهان , ,



بازدید : 672
نویسنده : کامران وزیری

بهداد سلیمی - سعید علی حسینی

دو وزنه بردار سنگین وزن تیم ملی ایران در آخرین روز مسابقات قهرمانی جهان به رقابت با حریفان خود پرداختند که سعید علی‌حسینی به مقام نایب قهرمانی دست یافت و بهداد سلیمی سوم شد.

 به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین روز رقابتهای وزنه برداری قهرمانی ۲۰۱۷ جهان به میزبانی آمریکا در شهر آناهیم، از ساعت ۵ بامداد امروز چهارشنبه رقابت دسته ۱۰۵+ کیلوگرم با حضور سعید علی حسینی و بهداد سلیمی دو ملی پوش دسته ۱۰۵ کیلوگرم کشورمان برگزار شد. 

در این رقابت بهداد سلیمی با مجموع۴۵۳ کیلو گرم به مقام سوم مسابقات دست یافت. سعیدعلی حسینی نیز که پس از طی کردن هشت سال محرومیت خود برای نخستین بار در مسابقات جهانی به میدان می رفت با مجموع ۴۵۷ کیلوگرم به مدال نقره دست یافت. همچنین لاشا تالاخادزه وزنه بردار گرجستانی و قهرمان المپیک مقام نخست و گردن آویز طلا را در این وزن از آن خود کرد.

بر این اساس سعید علی حسینی که در حرکت یکضرب با مهار وزنه ۲۰۳ کیلوگرم به مدال برنز دست یافته بود، در حرکت دوضرب ابتدا وزنه ۲۳۶ کیلویی را بالای سر برد و در دومین حرکت وزنه ۲۴۳ کیلویی را بالای سر برد و در سومین انتخاب خود وزنه ۲۵۱ کیلوگرم را مهار کرد و با مجموع ۴۵۴ کیلوگرم به مدال نقره رسید و کار خود را در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۷ جهان با دو مدال برنز و یک نقره به پایان برد.

بهداد سلیمی که در حرکت یکضرب وزنه ۲۱۱ کیلوگرم را ثبت کرده بود و مدال نقره گرفته بود، در اولین انتخاب حرکت دوضرب وزنه ۲۴۱ کیلوگرم را مهار کرد و داوران این وزنه را از وی قبول کردند، ولی هیات ژوری همانند بازی های المپیک ۲۰۱۶ ریو این وزنه را خطا اعلام کردند. بهداد برای ماندن در جدول و قهرمانی تیم ملی وزنه برداری در انتخاب دوم حرکت دوضرب با موفقیت وزنه ۲۴۲ کیلویی را به ثبت رساند. در آخرین حرکت دوضرب نیز وزنه ۲۵۲ کیلویی را به درستی مهار کرد ولی مجدداً هیئت ژوری این وزنه را به او خطا دادند. بهداد در حرکت دوضرب با ثبت وزنه ۲۴۲ کیلویی پنجم شد و در مجموع با ۴۵۳ کیلوگرم به مدال برنز دست یافت. بهداد نیز کار خود را در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۷ جهان در آمریکا با یک مدال نقره یکضرب و یک نشان برنز مجموع به پایان برد. 

مارت سیم وزنه بردار استونی که در حرکت یکضرب با ۱۹۱ کیلوگرم در جایگاه هفتم قرار گرفته بود، با مهار وزنه ۲۵۳ کیلویی مدال نقره دوضرب را از آن خود کرد و با مجموع ۴۴۴ کیلوگرم در جایگاه پنجم قرار گرفت.    

لاشا تالاخادزه گرجستانی، حرکت یکضرب ۲۲۰ کیلوگرم، در حرکت دوضرب ۲۵۷ و در مجموع ۴۷۷ کیلوگرم به سه مدال طلا رسید.همچنین وی به غیر از ثبت رکورد جدید در حرکت یکضرب به میزان ۲۲۰ کیلوگرم، ۴ کیلوگرم رکورد مجموع جهان را که در اختیار خودش بود را ارتقاء داد و با ۴۷۷ کیلوگرم رکورد دار جدید دنیا لقب گرفت.

همچنین تیم ملی وزنه برداری ایران با ۸ وزنه بردار راهی مسابقات جهانی شد که در نهایت با ۵ مدال طلا، ۳ نشان نقره و ۶ گردن آویز برنز و کسب ۵۰۹ امتیاز برای نخستین بار قهرمانی رقابتهای جهانی شد. پس از تیم کشورمان، تیم های کره جنوبی و ازبکستان در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.


:: موضوعات مرتبط: ورزشی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: وزنه برداری ایران،قهرمان جهان ,



بازدید : 690
نویسنده : کامران وزیری

نتیجه تصویری برای نساجی مازندراننتیجه تصویری برای استقلال

استقلال و نساجی در شرایطی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف هم می‌روند که این دیدار به نوعی یک تقابل خانوادگی است.

به گزارش ایسنا، مرحله یک هشتم نهایی جام‌ حذفی با دیدار استقلال تهران و نساجی ‌قائم‌شهر آغاز می‌شود. این دیدار با استقلالیزه شدن نساجی در دو فصل اخیر به نوعی یک دیدار خانوادگی محسوب می‌شود. مهدی پرهام مالک کنونی باشگاه نساجی، چند سال قبل جزو کسانی بود که با استقلال همکاری داشت. او فصل قبل با محمود فکری کاپیتان اسبق استقلال لیگ یک را استارت زد اما در ادامه با او به مشکل خورد تا به سراغ مربی بومی برود. در این فصل مهدی پاشازاده، مدافع پیشین استقلال و تیم ملی را که کارنامه خوب مربی‌گری در لیگ‌های یک و دو ایران دارد به عنوان سرمربی تیمش انتخاب کرد. مالک نساجی در ادامه با آوردن فرزاد مجیدی به عنوان سرپرست تیم، بار استقلالی بودن تیمش را بالاتر برد.

نساجی در لیگ یک نتایج خوبی کسب کرده و با ۱۹ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته است. آن‌ها در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی موفق شدند پارس جنوبی، صدرنشین لیگ برتر را در ضربات پنالتی شکست دهند تا یکی از شگفتی‌های جام حذفی را رقم بزنند.

حال این تیم سرخ‌پوش استقلالی باید به مصاف استقلال اصلی برود که برخلاف نساجی لیگ یکی، شرایط خوبی در لیگ برتر ندارد. آبی پوشان پایتخت که با آمدن سرمربی آلمانی امیدوارند به روزهای خوبشان بازگردند در مرحله قبل جام حذفی توانستند گل‌گهر سیرجان را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهند. البته در آن دیدار هنوز علی‌رضا منصوریان سکان هدایت استقلال را بر عهده داشت اما عمر مربیگری‌اش به تقابل با پاشازاده قد نداد تا شفر جایگزین او شود. شفر در چند روز اخیر با آزمون و خطا به دنبال پیدا کردن ترکیب مناسب برای تیمش بوده تا با این اوصاف احتمالا هواداران استقلال شاهد ترکیبی متفاوت از این تیم مقابل نساجی باشند.

استقلال برای این دیدار مصدوم خاصی ندارد و تنها مجتبی جباری مقابل نساجی حضور ندارد.

تیم‌های استقلال و نساجی جمعه ۲۸ مهر ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

 


:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: برچسب‌ها: لیگ جام حذفی-استقلال تهران-نساجی مازندران ,



بازدید : 982
نویسنده : کامران وزیری

تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه در آخرین دیدار خود در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸

تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه در آخرین بازی مرحله انتخابی جام جهانی به تساوی رسیدند.

به گزارش ایسنا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه از ساعت ۱۹:۳۰ امروز(سه‌شنبه) در آخرین دیدار خود در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ با قضاوت ساتو ریوجی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در پایان به تساوی دو بر دو رسیدند. "تامر حاج" در دقیقه دوازده برای سوریه گلزنی کرد تا رکورد گل نخوردن ایران را بشکند. سردار آزمون نیز در دقیقه ۴۵، بازی را به تساوی کشاند. در نیمه دوم نیز آزمون در دقیقه ۶۴ گل دوم خود و ایران را زد اما این پایان کار نبود و عمر السوما بازی را در دقیقه ۹۳ به تساوی کشاند.


:: موضوعات مرتبط: ورزشی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: ورزش فوتبال، ایران ، سوریه ,



بازدید : 861
نویسنده : کامران وزیری

خبرگزاری فارس: کاروان ایران در روز سوم 7 مداله شد/ تعداد مدال‌های کشورمان به عدد 24 رسید

کاروان ورزشی اعزامی ایران به چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در روز سوم رقابت ها موفق به کسب 7 مدال(شامل یک طلا، 3 نقره، 3 برنز) شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی فارس از باکو، نمایندگان کشورمان امروز، در رشته های ژیمناستیک، وزنه برداری و تیراندازی صاحب مدال شدند. 
بر این اساس، در تیراندازی و در ماده تفنگ سه وضعیت 50 متر نجمه خدمتی، الهه احمدی و مه لقا جام بزرگ به ترتیب یک طلا، یک نقره و یک برنز برای ایران گرفتند. در تپانچه 50 متر آزاد هم محمد احمدی برنزی شد.
در ژیمناستیک هادی خناری نژاد در وسیله دار حلقه به برنز رسید، سعیدرضا کیخا اما در خرک حلقه روی سکوی نایب قهرمانی رفت.
در وزنه برداری مجید عسگری نماینده وزن 69کیلوگرم ایران با ثبت رکورد مجموع 316 کیلوگرم(یکضرب 139، دوضرب 177) به مدال نقره رسید.
به این ترتیب کاروان ایران در مجموع و با احتساب مدال های روز سوم، با کسب 24 مدال شامل 5 طلا ، 8 نقره و 11 برنز در رتبه پنجم جدول رده بندی مدالی بازی های کشورهای اسلامی قرار گرفت. ترکیه و آذربایجان(میزبان) به ترتیب اول و دوم هستند.


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , ورزشی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: ورزش ، درخشش ایران دربازی های کشورهای اسلامی باکو ,



بازدید : 908
نویسنده : کامران وزیری
 

باشگاه خبرنگاران - بهداد سلیمی رکورد زد و حذف شد/طلای بهداد در سالن ریو به سرقت رفت+تصاویر و فیلم

سلیمی در حرکت اول یک‌ضرب، وزنه 206 کیلوگرمی را انتخاب و به خوبی موفق به مهار آن شد، وی در حرکت دوم به راحتی وزنه 211 کیلوگرمی را بالای سر برد و در حرکت سوم وزنه 216 کیلوگرمی را انتخاب کرد و با موفقیت در زدن این وزنه رکورد المپیک را در یک ضرب جا به جا و در رقابتی نزدیک با تالاخادزه گرجستانی در رده نخست حرکت یک ضرب قرار بگیرد. 
 پس از نماینده 26 ساله کشورمان ، راشا تالاخادزه از گرجستان با 215 کیلوگرم در رده دوم قرار گرفت و گور میناسیان از ارمنستان با 210 کیلوگرم سوم شد.
دوضرب:
سلیمی برای حرکت اول خود وزنه 245 کیلوگرمی را در دو‌ضرب انتخاب کرد که با وجود بالای سر بردن وزنه، اما دو چراغ قرمز از داوران دریافت کرد تا ناکام باشد. او در حرکت دوم خود، دوباره وزنه 245 کیلوگرم را انتخاب کرد و این بار وزنه را بالای سر برد و سه چراغ سفید گرفت اما هیئت ژوری آن را قبول نکرد. در حرکت سوم نیز این وزنه‌بردار در مهار وزنه 245 کیلوگرمی موفق نبود.
در نهایت اعتراض های بهداد نتیجه نداد و از دور مسابقات کنار رفت.


:: موضوعات مرتبط: ورزشی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: المپیک ریو، ورزش وزنه برداری،ناداوری،حذف قویترین مرد جهان ,



بازدید : 976
نویسنده : کامران وزیری

دیدار تیم های ملی والیبال ایران و ژاپن

 
تیم ملی والیبال ایران در چهارمین دیدار خود در رقابتهای انتخابی المپیک به مصاف ژاپن رفت و در یک بازی مهیج و حساس، میزبان مسابقات را شکست داد تا با روحیه ای بالا آماده نبرد مقابل چین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی والیبال ژاپن و ایران از ساعت ۱۴:۴۵ روز چهارشنبه در چارچوب رقابتهای انتخابی المپیک دیدار خود را در سالن مترو پولیتن توکیو برگزار کردند که این بازی مهیج را تیم کشورمان ۳ بر یک برنده شدند و ۳ امتیاز به جمع امتیازات خود اضافه کردند. شاگردان لوزانو ست های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۲ و ۲۷ بر ۲۵  پیروز شدند و ست دوم را ۲۵ بر ۱۹ به میزبان واگذار کردند.

اشتباهات ایران و برتری ژاپن
ست دوم این بازی نیز با امتیازگیری متوالی هر دو تیم همراه شد. تیم کشورمان مثل ست نخست در دفاع روی تور عملکرد بهتری داشت و ژاپن هم با تکیه بر اسپک های شیمیزو در منطقه دو بدنبال مسلط شدن بر بازی بود. تیم ژاپن با سرویس های بهتری که در این ست داشت، وقت نخست استراحت فنی را ۸ بر ۶ به نام خود ثبت کرد.

چند اشتباه از سوی بازیکنان ایران تحت فشار تماشاچیان حریف باعث شد ژاپن ۱۰ بر ۷ پیش بیفتد. دفاع خوب روی اسپک موسوی اختلاف امتیاز دو تیم را به عدد ۴ رساند تا لوزانو تقاضای وقت استراحت کند. ژاپن با دفاع روی تور بهتری که در این لحظات داشت فاصله را بیشتر کرد تا وقت دوم استراحت فنی ست دوم ۱۶ بر ۱۱ به سود ژاپن رقم بخورد.

اشتباهات تیم ایران بعد از بازگشت به میدان ادامه یافت و ژاپن ۱۹ بر ۱۳ پیش افتاد. میزبان که به کارهای ترکیبی روی آورده بود در دفاع روی تور نیز خوب کار کرد. لوزانو سرمربی تیم ایران در واکنش به این امتیازگیری تیم میزبان، تغییراتی را در ترکیب ایجاد کرد اما نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود ژاپن رقم خورد و دو تیم برابر شدند.

انگیزه های شاگردان لوزانو
تیم ایران ست سوم را با همان ارنج اولیه بازی آغاز کرد. ژاپن که روحیه خوبی کسب کرده بود با حمایت تماشاگرانش خیلی زود دو امتیاز پیش افتاد و با دریافت های فوق العاده ای که داشت این روند را با برتری ۷ بر ۵ ادامه داد. امتیازی که موسوی با دفاع اسپک شیمیزو کسب کرد فاصله را کاهش داد ولی برتری ۸ بر ۷ در وقت نخست استراحت فنی به سود میزبان بود.

تیم ژاپن پس از بازگشت به زمین ۱۰ بر ۸ پیش افتاد اما سرویس های خوب معروف و اشتباهات ژاپن برتری ۱۲ بر ۱۰ ایران را رقم زد تا سرمربی ژاپن تقاضای وقت استراحت کند. تیم ایران با دفاع خوب عادل غلامی و سپس پوئن سرویس عبادی پور فاصله را بیشتر کرد و در وقت دوم ۱۶ بر ۱۲ از میزبان مسابقات پیشی گرفت.

تیم کشورمان با بازی خوب خود برتری ۱۹ بر ۱۳ را روی تابلو ثبت کرد که سرمربی ژاپن بار دیگر چاره را در تایم اوت دید. اشتباهات بازیکنان کشورمان فاصله دو تیم را به ۳ امتیاز رسانده بود. ژاپن در امتیاز ۲۲ بر ۲۰ فاصله خود را به دو امتیاز کاهش داد و این بار لوزانو تقاضای تایم اوت کرد. بازی در اوج حساسیت دنبال شد و با دفاع روی تور موسوی تیم ایران این ست را ۲۵ بر ۲۲ برنده شد.

اوج حساسیت در ست سرنوشت
ست چهارم این دیدار با حساسیت بالایی که داشت آغاز شد. در ابتدای این ست از بازیکنان کشورمان چند اشتباه سر زد تا ژاپن برتری دو امتیازی خود را به ثبت برساند. ژاپن ۶ بر ۳ از ایران پیش افتاد که لوزانو درخواست تایم اوت کرد. تیم ایران سه امتیاز متوالی کسب کرد و با ژاپن برابر شد تا اینکه سرویس تغییر کرد. وقت نخست استراحت فنی این ست برتری ۸ بر ۷ ایران را در پی داشت.

تیم کشورمان که در دفاع روی تور شرایط بهتری داشت فاصله را به دو امتیاز رساند اما دو تیم در امتیاز ۱۰ برابر شدند. لوزانو در ادامه زرینی را به میدان فرستاد و در حالی که ایران دو امتیاز بیشتر از حریف کسب کرده بود با دو اشتباه متوالی شرایط تغییر کرد و در وقت دوم استراحت فنی تیم ژاپن ۱۶ بر ۱۵ پیش افتاد.

ادامه بازی اشتباهات متوالی بازیکنان تیم ایران را بدنبال داشت تا جایی که ژاپن ۲۰ بر ۱۷ پیش افتاد و لوزانو که دریافت های اول و خط حمله کشورمان را در شرایط خوبی نمی دید تقاضای تایم اوت کرد. تیم ایرنا در اوج حساسیت در امتیاز ۲۲ به ژاپن رسید. دو تیم در امتیاز ۲۴ برابر بودند که لوزانو با تعویض خود قائمی را به خط سرویس فرستاد و ایران در پی دریافت نه چندان خوب حریف به امتیاز ۲۵ رسید. این ست حساس در نهایت با برتری ۲۷ بر ۲۵ تیم کشورمان پایان یافت.

تیم ملی ایران ساعت ۸:۲۵ فردا پنجشنبه دیداری حساس برابر چین برگزار می کند. تیم چین با کیفیت بالایی که از خود به نمایش گذاشته است رقیب اصلی ایران برای کسب سهیمه آسیا محسوب می شود.


:: موضوعات مرتبط: فرهنگی و اجتماعی , ورزشی , بین الملل , ,
:: برچسب‌ها: ورزش،والیبال،انتخابی المپیک،پیروزی مقتدرانه ایران برابر میزبان ,



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد